WSK M06 model 64 rok produkcji 1965. Zakupiona w 2009 r.
Prace renowacyjne rozpoczęte w 2009 roku obejmowały kompleksową odbudowę motocykla.
SILNIK
- wał, cylinder, głowica, kartery, tłok, skrzynia biegów, łańcuszek sprzęgłowy, tarcze sprzęgłowe, tuleja uszczelniająca wałka zdawczego, sworzeń tłokowy, pierścienie, uszczelki; wszystko NOWE orginalne pochodzące z czasów PRL
- nowe łożyska FAG oraz uszczelniacze
- przewód wysokiego napięcia nowy orginalny wraz z fajką
- NOWA orginalna cewka wysokiego napięcia oraz platynki
GAZNIK
- NOWY orginalny z czasów PRL
PODWOZIE
- wypiaskowane
- wykonane niezbędne prace blacharskie
- malowana proszkowo
- baza, szparunki i cztery warstwy klaru na baku, błotnikach, puszkach i szklankach zawieszenia przedniego
- dorobione wszystkie podkładki, śruby i nakrętki z nierdzewki wypolerowanej na wysoki połysk
- położenie nowego chromu na podkładzie miedzi i niklu
- Nowe czeskie felgi i szprychy
- nowa instalacja
- nowy komplet linek
- Nowy orginalny napęd liczniki
- NOWE orginalne z czasów PRL opony Stomil
- gumy podnóżków, kierownicy, dźwigni kopniaka i zmiany biegów Nowe orginalne z czasów PRL
- odnowione siedzenie
- tłumik i kolanko od Hartmana
- zregenerowane przednie i tylne zawiedzenie wraz z wahaczem
- NOWE orginalne klocki hamulcowe
- NOWY orginalny zabierak wraz z zębatką koła tylniego
- NOWY orginalny bakelitowy akumulator Centry 6v
- polerka wszystkich elementów alluminiowych, które nie zostały pochromowane