WFM M06 rok produkcji 1962. Zakupiona w 2011 r. w stanie przedstawionym na jednym ze zdjęć poniżej.
Prace renowacyjne rozpoczęte w 2012 roku obejmowały kompleksową odbudowę motocykla.
SILNIK
- wał po regeneraci
- tłok, skrzynia biegów, łańcuszek sprzęgłowy, tarcze sprzęgłowe, tuleja uszczelniająca wałka zdawczego, sworzeń tłokowy, pierścienie, uszczelki; wszystko NOWE orginalne pochodzące z czasów PRL
- II szlif cylindra
- kartery wyszkiełkowane
- nowe tuleje skrzyni z brązu B101
- nowe łożyska FAG oraz uszczelniacze
- przewód wysokiego napięcia w oplocie bawełnianym
- NOWA orginalna cewka wysokiego napięcia oraz platynki
GAZNIK
- NOWY orginalny z czasów PRL
PODWOZIE
- wypiaskowane
- wykonane niezbędne prace blacharskie
- podkład epoksydowy
- baza, szparunki i cztery warstwy klaru
- dorobione wszystkie podkładki, śruby i nakrętki z nierdzewki wypolerowanej na wysoki połysk
- położenie nowego chromu na podkładzie miedzi i niklu
- odnowienie ocynków
- Nowe orginalne szprychy w nowym ocynku
- nowa instalacja
- nowy komplet linek
- Nowy orginalny napęd liczniki
- licznik zregenerowany i wyzerowany
- NOWE orginalne z czasów PRL opony Degum
- gumy podnóżków, kierownicy, dźwigni kopniaka i zmiany biegów dorobione na wzór orginału
- odnowione siedzenie (pokrowiec skóra bydlęca, podstawa sklejka wodoodporna, elementy metalowe wykonane z nierdzewki na wzór orginału)
- tłumik, kolanko od Hartmana
- zregenerowane przednie i tylne zawiedzenie wraz z wahaczem
- NOWE orginalne piasty kół pomalowane proszkowo
- nowe okładziny szczęk hamulcowych
- felgi wypiaskowane i pomalowane proszkowo
- NOWY orginalny zabierak wraz z zębatką koła tylniego