Renowacja, naprawa motocykli zabytkowych z okresu PRL

WFM M06 rok produkcji 1962. Zakupiona w 2011 r. w stanie przedstawionym na jednym ze zdjęć poniżej.

Prace renowacyjne rozpoczęte w 2012 roku obejmowały kompleksową odbudowę motocykla.

 

         SILNIK

- wał po regeneraci

- tłok, skrzynia biegów, łańcuszek sprzęgłowy, tarcze sprzęgłowe, tuleja uszczelniająca wałka zdawczego, sworzeń tłokowy, pierścienie, uszczelki; wszystko  NOWE orginalne pochodzące z czasów PRL

- II szlif cylindra 

- kartery wyszkiełkowane

- nowe tuleje skrzyni z brązu B101

- nowe łożyska FAG oraz uszczelniacze

- przewód wysokiego napięcia w oplocie bawełnianym

- NOWA orginalna cewka wysokiego napięcia oraz platynki

         GAZNIK

- NOWY orginalny z czasów PRL

         PODWOZIE

- wypiaskowane

- wykonane niezbędne prace blacharskie

- podkład epoksydowy

- baza, szparunki i cztery warstwy klaru

- dorobione wszystkie podkładki, śruby i nakrętki z nierdzewki wypolerowanej na wysoki połysk

- położenie nowego chromu na podkładzie miedzi i niklu

- odnowienie ocynków

- Nowe orginalne szprychy w nowym ocynku

- nowa instalacja

- nowy komplet linek

- Nowy orginalny napęd liczniki

- licznik zregenerowany i wyzerowany

- NOWE orginalne z czasów PRL opony Degum

- gumy podnóżków, kierownicy, dźwigni kopniaka i zmiany biegów dorobione na wzór orginału

- odnowione siedzenie (pokrowiec skóra bydlęca, podstawa sklejka wodoodporna, elementy metalowe wykonane z nierdzewki na wzór orginału)

- tłumik, kolanko od Hartmana

- zregenerowane przednie i tylne zawiedzenie wraz z wahaczem

- NOWE orginalne piasty kół pomalowane proszkowo

- nowe okładziny szczęk hamulcowych

- felgi wypiaskowane i pomalowane proszkowo

- NOWY orginalny zabierak wraz z zębatką koła tylniego

 

 

 

 

 

 



Dodaj komentarz






Dodaj

© 2013-2024 PRV.pl
Strona została stworzona kreatorem stron w serwisie PRV.pl