Renowacja, naprawa motocykli zabytkowych z okresu PRL

SHL M04 rok produkcji 1952. Sprowadzona w 2012 r. z Holandii.

Prace renowacyjne rozpoczęte w 2013 roku obejmowały kompleksową odbudowę motocykla.

 

         SILNIK

- wał, tłok, skrzynia biegów, łańcuszek sprzęgłowy, tarcze sprzęgłowe, tuleja uszczelniająca wałka zdawczego, sworzeń tłokowy, pierścienie, uszczelki; wszystko  NOWE orginalne pochodzące z czasów PRL

- I szlif cylindra 

- kartery wyszkiełkowane

- nowe tuleje skrzyni z brązu B101

- nowe łożyska FAG oraz uszczelniacze

- przewód wysokiego napięcia w oplocie bawełnianym

- NOWE orginalne przepusty prądowe, cewka wysokiego napięcia oraz platynki

         GAZNIK

- udroznione kanały przez mycie ultradzwiękami

- wyszkiełkowany

- dorobiona i doszlifowana przepustnica

- nowy orginalny pływak

- dorobiona iglica oraz zawór z dyszami

         PODWOZIE

- wypiaskowane

- wykonane niezbędne prace blacharskie

- podkład epoksydowy

- baza, szparunki i cztery warstwy klaru

- dorobione wszystkie podkładki, tulejki, śruby i nakrętki z nierdzewki wypolerowanej na wysoki połysk

- dorobienie niektórych elementów z niedzewki wypolerowanej na wysoki połysk m.i. pałąka siedzenia, pręta dzwigni hamulca osłon łożysk kół

- położenie nowego chromu na podkładzie miedzi i niklu

- nowa instalacja w oplocie bawełnianym

- kalamitki mosiężne zgodne z orginałem

- NOWE orginalne z czasów PRL opony Degum

- gumy podnóżków, kierownicy, dźwigni kopniaka i zmiany biegów dorobione na wzór orginału

 

 

W trakcie renowacji siedzenie i podnóżki pasażera.



Dodaj komentarz






Dodaj

© 2013-2024 PRV.pl
Strona została stworzona kreatorem stron w serwisie PRV.pl