SHL M04 rok produkcji 1952. Sprowadzona w 2012 r. z Holandii.
Prace renowacyjne rozpoczęte w 2013 roku obejmowały kompleksową odbudowę motocykla.
SILNIK
- wał, tłok, skrzynia biegów, łańcuszek sprzęgłowy, tarcze sprzęgłowe, tuleja uszczelniająca wałka zdawczego, sworzeń tłokowy, pierścienie, uszczelki; wszystko NOWE orginalne pochodzące z czasów PRL
- I szlif cylindra
- kartery wyszkiełkowane
- nowe tuleje skrzyni z brązu B101
- nowe łożyska FAG oraz uszczelniacze
- przewód wysokiego napięcia w oplocie bawełnianym
- NOWE orginalne przepusty prądowe, cewka wysokiego napięcia oraz platynki
GAZNIK
- udroznione kanały przez mycie ultradzwiękami
- wyszkiełkowany
- dorobiona i doszlifowana przepustnica
- nowy orginalny pływak
- dorobiona iglica oraz zawór z dyszami
PODWOZIE
- wypiaskowane
- wykonane niezbędne prace blacharskie
- podkład epoksydowy
- baza, szparunki i cztery warstwy klaru
- dorobione wszystkie podkładki, tulejki, śruby i nakrętki z nierdzewki wypolerowanej na wysoki połysk
- dorobienie niektórych elementów z niedzewki wypolerowanej na wysoki połysk m.i. pałąka siedzenia, pręta dzwigni hamulca osłon łożysk kół
- położenie nowego chromu na podkładzie miedzi i niklu
- nowa instalacja w oplocie bawełnianym
- kalamitki mosiężne zgodne z orginałem
- NOWE orginalne z czasów PRL opony Degum
- gumy podnóżków, kierownicy, dźwigni kopniaka i zmiany biegów dorobione na wzór orginału
W trakcie renowacji siedzenie i podnóżki pasażera.