Renowacja, naprawa motocykli zabytkowych z okresu PRL

WSK 175 KOBUZ rok produkcji 1981. Zakupiona w 2009 r.

Prace renowacyjne rozpoczęte w 2009 roku obejmowały kompleksową odbudowę motocykla.

 

         SILNIK

- wał by bayu na kolbie od yamahy XZ łożyskowany na główce, wyważony 

- cylinder po szlifie

- tłok ZDM anodowany i z powloką ceramiczną na denku

- skrzynia biegów, łańcuszek sprzęgłowy, tarcze sprzęgłowe, kosz sprzęglowy, zębatka mała, tuleja uszczelniająca wałka zdawczego, sworzeń tłokowy, pierścienie, uszczelki; wszystko  NOWE orginalne pochodzące z czasów PRL

- nowe łożyska FAG oraz uszczelniacze

- wirnik z royala, przewinięte cewki stojana- układ przerobiony na bezstykowy CDI

         GAZNIK

- NOWY orginalny z czasów PRL

         PODWOZIE

- wypiaskowane

- wykonane niezbędne prace blacharskie

- malowana proszkowo

- baza, cztery warstwy klaru na baku, błotnikach, puszkach i szklankach zawieszenia przedniego

- dorobione wszystkie podkładki, śruby i nakrętki z nierdzewki wypolerowanej na wysoki połysk

- NOWE orginalne emblematy zbiornika

- położenie nowego chromu na podkładzie miedzi i niklu

- Nowe czeskie felgi i szprychy

- nowa instalacja

- nowy komplet linek

- Nowy orginalny napęd liczniki

- NOWE orginalne z czasów PRL opony Stomil

- gumy podnóżków, kierownicy, dźwigni kopniaka i zmiany biegów, chlapacze Nowe orginalne z czasów PRL

- odnowione siedzenie

- tłumik i kolanko NOWE z czasów PRL

- NOWE przednie i tyne zawieszenie z PRL

- NOWE orginalne klocki hamulcowe

- NOWY orginalny zabierak wraz z zębatką koła tylniego

- NOWY orginalny licznik

- polerka wszystkich elementów alluminiowych, które nie zostały pochromowane

 

Na zdjęciach poniżej NOWY silnik z pląbami, który niestety okazał się do  rozebrania. Najprawdopodobnie odrzut produkcyjny uszkodzony wał.

Obecnie WSK doczekała się orginalnych odblasków przód i tył niewidocznych na zdjęciach.

 



Dodaj komentarz






Dodaj

© 2013-2024 PRV.pl
Strona została stworzona kreatorem stron w serwisie PRV.pl