WSK 175 KOBUZ rok produkcji 1981. Zakupiona w 2009 r.
Prace renowacyjne rozpoczęte w 2009 roku obejmowały kompleksową odbudowę motocykla.
SILNIK
- wał by bayu na kolbie od yamahy XZ łożyskowany na główce, wyważony
- cylinder po szlifie
- tłok ZDM anodowany i z powloką ceramiczną na denku
- skrzynia biegów, łańcuszek sprzęgłowy, tarcze sprzęgłowe, kosz sprzęglowy, zębatka mała, tuleja uszczelniająca wałka zdawczego, sworzeń tłokowy, pierścienie, uszczelki; wszystko NOWE orginalne pochodzące z czasów PRL
- nowe łożyska FAG oraz uszczelniacze
- wirnik z royala, przewinięte cewki stojana- układ przerobiony na bezstykowy CDI
GAZNIK
- NOWY orginalny z czasów PRL
PODWOZIE
- wypiaskowane
- wykonane niezbędne prace blacharskie
- malowana proszkowo
- baza, cztery warstwy klaru na baku, błotnikach, puszkach i szklankach zawieszenia przedniego
- dorobione wszystkie podkładki, śruby i nakrętki z nierdzewki wypolerowanej na wysoki połysk
- NOWE orginalne emblematy zbiornika
- położenie nowego chromu na podkładzie miedzi i niklu
- Nowe czeskie felgi i szprychy
- nowa instalacja
- nowy komplet linek
- Nowy orginalny napęd liczniki
- NOWE orginalne z czasów PRL opony Stomil
- gumy podnóżków, kierownicy, dźwigni kopniaka i zmiany biegów, chlapacze Nowe orginalne z czasów PRL
- odnowione siedzenie
- tłumik i kolanko NOWE z czasów PRL
- NOWE przednie i tyne zawieszenie z PRL
- NOWE orginalne klocki hamulcowe
- NOWY orginalny zabierak wraz z zębatką koła tylniego
- NOWY orginalny licznik
- polerka wszystkich elementów alluminiowych, które nie zostały pochromowane
Na zdjęciach poniżej NOWY silnik z pląbami, który niestety okazał się do rozebrania. Najprawdopodobnie odrzut produkcyjny uszkodzony wał.
Obecnie WSK doczekała się orginalnych odblasków przód i tył niewidocznych na zdjęciach.